»Na komisiji ne moremo soditi področij, za katera nismo pristojni. Tako ne moremo biti moralni razsodniki in presojati, ali so predpisi, ki urejajo delovna in druga razmerja, ustrezni.«
»Če drugi zakoni dovoljujejo prakse, ki so za določen del družbe nesprejemljive (nelegitimne), kot je 'sedenje na dveh stolih' za poslovodne osebe javnih zavodov, je torej treba sprejeti drugačno sistemsko rešitev.«
»In tudi če določbe zakona o integriteti in preprečevanju korupcije vzbujajo dvom o lastni ustreznosti, bomo na komisiji naše postopke do drugačne zakonske ureditve še vedno izvajali po veljavni ureditvi, kot to določa zakon. Samo tako smo lahko dosledni pri zasledovanju našega poslanstva.«
»Če so te dejavnosti na področju krepitve integritete v javnosti sprejete kot dobre, je to tudi predpogoj za krepitev ugleda institucije v javnosti in seveda zaupanje javnosti v njeno delo.«
»Pričakujemo, da bo novi predsednik bolj dovzeten za sodelovanje z aktivnimi civilnimi družbami in bo videl pri tem partnerja, s katerim lahko dosega navedene cilje.«
»Korupcija je bila in ostaja resen problem naše družbe. Pri njenem omejevanju oziroma odpravljanju smo lahko uspešni le, če k temu pritegnemo čim širši krog akterjev.«
»Naš cilj namreč mora biti ustvariti tak sistem, ki bo odklonska dejanja, ki jih lahko označimo bodisi za koruptivna bodisi za neintegritetna ali neetična, dopuščal v čim manjši meri.«
»Za takšno odločitvijo stojijo tako njegova družina kot sodelavci, sam pa je prepričan, da je 'bistveno boljši kandidat' za predsednika KPK-ja, kot je bil pred šestimi leti.«
»Ali si oblast in politika sploh želita imeti učinkovit organ za preprečevanje korupcije? Je boj proti korupciji sploh prioriteta, kot sicer nemalokrat slišimo v političnih govorih, zavitih v celofan?«